понедельник, 2 марта 2015 г.

დღე მეშვიდე

მიმოვიხილეთ ჩვენი ნაშრომები, რომელიც მოსწავლის როლის  შემთხვევაში გავაკეთე. გავარჩიე ნამუშევარი მქონდა  შეცდომები. მოვახდინე მისი შესწორება და უფრო კარგად გავერკვიე
 ჩემს პედაგოგიური პრაქტიკაში გავითვალისწინებ შემდეგ სტრატეგიებს 
  • მოსწავლეებისთვის განსხვავებული მაგალითების შეთავაზება
  • სისტემის შექმნა მოსწავლეებისთვის, პროგრესის თვითმონიტორინგისთვის
  • არჩევანის შეზღუდვა პროექტებზე მუშაობის დროს
  • მოსწავლეებისთვის გარკვეული სტრატეგიების შეთავაზება (როგორიცაა გრაფიკული დამგეგმავის გამოყენება, სწავლის პროცესის ვიზუალური კომპონენტის გაძლიერებისთვის)
  • იარლიყების შეთავაზება, რაც მოსწავლეებს ცოდნის კლასიფიცირებასა და ორგანიზებაში დაეხმარება
მოდული 6-ის გარჩევის შემდეგ დავფიქრდი კიდევ ერთხელ და მივხდი რომ მოსწავლეთა სწავლების ხელშეწყობისთვის საჭიროა სწორად დაგეგმა ანუ
როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით?

Комментариев нет:

Отправить комментарий